FAQ

Wat zijn de annulatie voorwaarden?

Als u minder dan 48 uur voor het uitvoeren van de rit annuleert, dan rekenen we de helft van de ritprijs aan. Annuleert u minder dan 24 uur voor de rit, dan rekenen we u de volledige prijs aan. Indien u zelf uw boeking niet heeft bevestigd, zal de rit automatisch geannuleerd worden zonder enige kost.

Waar kan ik de chauffeur terugvinden in Zaventem?

Onze chauffeur staat u op te wachten aan de Java coffee stand met uw naambordje.

Mijn vlucht heeft vertraging? Wat moet ik doen?

Gelieve ons te verwittigingen op GSM… als uw vlucht meer dan 45 minuten vertraging heeft.

Ik heb mijn vlucht gemist of er is een vluchtwijziging?

Gelieve ons meteen op de hoogte te brengen. Indien u ons niet contacteert, rekenen we sowieso de volledige ritprijs aan. Komt u aan op een ander moment en u heeft ons niet verwittigd, kunnen wij u niet garanderen dat er een chauffeur beschikbaar is.

Er is een probleem bij aankomst. (verloren bagage, …) Wat moet ik doen?

Gelieve ons telefonisch te verwittigen. Bij luchthavenvervoer berekenen we steeds een wachttijd van 45 minuten na landing mee in de prijs. Na 45 minuten zal de chauffeur per begonnen kwartier € 7 extra aanrekenen.

Ik heb per ongeluk de verkeerde vluchtgegevens doorgegeven?

Als u ons foutieve gegevens bezorgt waardoor wij u op een ander moment staan op te wachten, rekenen we de rit twee keer aan.

Wat als mijn vlucht te vroeg is?

Wij doen steeds onze uiterste best om zo snel mogelijk een chauffeur ter beschikking te stellen. Ingeval van vroegere aankomst, is het mogelijk dat onze chauffeur nog onderweg is naar de luchthaven met een andere klant. In dat geval, is het mogelijk dat u even zal moeten wachten.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Particulieren kunnen steeds op het moment zelf met cash of kredietkaart betalen aan de chauffeur. Indien u een betalingsbewijs nodig heeft, sturen we u dit door via mail. Ritten boven de € 125 dienen op voorhand betaald te worden via overschrijving.

Bedrijven kunnen de rit contant of met kaart (Bancontact, Maestro, Visa, American Express, …) betalen. De mogelijkheid bestaat ook om via factuur te betalen, gelieve dit op voorhand te melden samen met facturatiegegevens en het BTW nummer. 

Ik wil last-minute een rit boeken? Kan dat?v

Ja, dat is perfect mogelijk. We vragen hiervoor wel een toeslag. Gelieve hiernaar te informeren tijdens de boeking.

Kan ik mijn huisdier meenemen?

Uw huisdier kan perfect mee vervoerd worden in een gepaste transportbox. Gelieve dit bij uw reservering te vermelden.

Mag ik eten in de wagen?

Eten is niet toegestaan in onze wagens.

Hebben jullie kinderstoelen ter beschikking?

Absoluut, uw kinderen kunnen veilig met u meereizen.

Mag ik roken in de wagen?

Roken is niet toegestaan in onze wagens.

Is het mogelijk om een tussenstop te maken onderweg of een extra persoon op te pikken?

Dat kan, als dit duidelijk vermeld wordt bij uw boeking. Per stop wordt er extra aangerekend afhankelijk van hoe ver de tussenstops uit elkaar liggen. Indien er een extra persoon meekomt, rekenen we een toeslag tussen de € 5 à € 15.

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x